
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 245 20 60.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dobrekimona.pl lub telefonicznie: 22 245 20 60. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. W terminie 14 dni od otrzymania zamówienia prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz to łatwo zrobić pod tym adresem:
https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/Formularz-odstapienia-od-umowy
Wystarczy, że wyślesz nam formularz wybierając opcję: WYGENERUJ PDF I WYŚLIJ DO SPRZEDAWCY
2. W terminie 14 dni od wysłania oświadczenia odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
3. W ciągu tych samych 14 dni dokonamy zwrotu pieniędzy. Pamiętaj, aby przekazać nam swój nr konta do zwrotu.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania lub przekroczenie wskazanych terminów), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
W przypadku odstąpienia od umowy towary typu: wypełnione worki bokserskie, manekiny zapaśnicze, manekiny treningowe, niektóre platformy bokserskie, niektóre gruszki bokserskie itp. nie mogą być odesłane zwykłą przesyłką pocztową ze względu na duże gabaryty. Z związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.
Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:
Sklep dobrekimona.pl
ul. Cietrzewia 1-B
02-492 Warszawa